PL/PL

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Masz pytania? Wybierz kategorię. Pomożemy Ci znaleźć odpowiedź.

  • Ogólne Ogólne
  • Mój profil Mój profil
  • Moje konfiguracje Moje konfiguracje
  • Moje wstępne rezerwacje Moje wstępne rezerwacje

Ogólne

MyCUPRA to spersonalizowany serwis. W jednym miejscu możesz uzyskać dostęp do różnorodnych usług.

My CUPRA pozwala Ci na zarządzanie różnymi usługami, np. konfiguracją Twojej CUPRY, sprawdzaniem zamówienia oraz śledzeniem jego statusu i terminu dostawy. Możesz również sprawdzić status swoich rezerwacji wstępnych i aktywnych zamówień.

Możesz uzyskać dostęp bezpośrednio z głównej strony CUPRY. Aby założyć konto, wystarczy podać swoje imię i nazwisko oraz ważny adres e-mail.

Tak. Możesz zapoznać się z różnymi opcjami konfigurowania CUPRY i zbudować samochód zgodnie z własnymi preferencjami, poprosić o ofertę (jeśli jest dostępna) i śledzić zamówienie od momentu powstania Twojej CUPRY do chwili jej dostarczenia.

CUPRA ID jest unikalną i niezbywalną nazwą użytkownika, która umożliwia dostęp do wszystkich usług CUPRA. Twoje dane będą przechowywane w systemie CUPRA ID i mogą być modyfikowane z poziomu portalu CUPRA ID.

Mój profil

Ta sekcja MyCUPRA zawiera wszystkie Twoje dane osobowe, w tym imię i nazwisko oraz e-mail powiązany z Twoim CUPRA ID.

Możesz łatwo zmienić swoje hasło, wchodząc w sekcję CUPRA ID i klikając na przycisk „Wyślij ponownie hasło”.

Tak. W każdej chwili możesz zmienić te informacje w sekcji CUPRA ID. Aby je zmodyfikować, kliknij przycisk „Edytuj moje dane”.

Tak. Wszystkie Twoje dane będą bezpiecznie przechowywane i nie będą udostępniane osobom trzecim. Możesz dowiedzieć się, jak CUPRA chroni Twoje dane, czytając naszą Politykę prywatności tutaj.

W sekcji CUPRA ID możesz zmienić e-mail przypisany do Twojego CUPRA ID. Po zmianie adresu e-mail Twój CUPRA ID zostanie automatycznie zaktualizowany.

Moje konfiguracje

Moje konfiguracje pozwalają na zapisanie wszystkich konfiguracji pojazdów w MyCUPRA. Każda konfiguracja posiada odrębną stronę podsumowującą, która zawiera wszystkie szczegóły konfiguracji wraz z odpowiadającą jej ceną, w tym różne opcje płatności (jeśli są dostępne).

Naciśnij przycisk „Rozpocznij konfigurację” i wybierz model, który ma być skonfigurowany. Po zakończeniu konfiguracji CUPRY wybierz nazwę konfiguracji i naciśnij „Zapisz”. Aby rozpocząć nową konfigurację, wybierz „Nowa”. Wszystkie swoje konfiguracje zobaczysz na liście w zakładce „Moje konfiguracje”.

Tak. Możesz edytować nazwę swojej konfiguracji w dowolnym momencie. Przejdź do swojej listy konfiguracji, kliknij na tę, którą chcesz zmienić, i naciśnij przycisk „Edytuj”.

Kod konfiguracji umożliwia szybki dostęp do konfiguracji. Każdy kod posiada unikalny numer, który może być użyty do modyfikacji lub edycji konfiguracji.

Tak. Możesz zapisać plik PDF ze wszystkimi szczegółami konfiguracji, klikając „Pobierz PDF”. 

Tak, cena każdej konfiguracji jest zawarta na stronie podsumowania. Możesz również zobaczyć różne opcje płatności.

 *Pamiętaj, że wszystkie ceny są przybliżone i mogą ulec zmianie. 

Konfigurator CUPRY dostarcza informacji na temat wyposażenia standardowego i silnika dla każdej wersji, a także opcji, takich jak kolor nadwozia, rodzaj kół, wnętrza i innych elementów wyposażenia.

Tak. Zestawienie cenowe Twojej konfiguracji zawiera opcje finansowania. Aby zapoznać się ze wszystkimi warunkami lub spersonalizować ofertę, prosimy o kontakt z dealerem.

Moje wstępne rezerwacje

Po złożeniu zamówienia Twój dystrybutor CUPRY będzie informował Cię o indywidualnej dacie dostawy.

Wszystkie informacje o pojeździe, w tym ceny, zostaną udostępnione przed otwarciem okna zamówienia i przed prośbą o złożenie zamówienia.

Nie. Poinformujemy Cię e-mailem, gdy zarezerwowany wcześniej pojazd będzie dostępny do zamówienia. Możesz wtedy odwiedzić preferowanego dealera CUPRY i przedstawić swój numer referencyjny rezerwacji. W tym momencie preferowany sprzedawca złoży zamówienie za Ciebie.

Twój numer referencyjny rezerwacji jest powiązany z Tobą osobiście i nie może być przekazany.

Zwracamy wszystkie opłaty rezerwacyjne wniesione online przez klientów, którzy wnieśli opłatę, ale nie złożyli zamówienia na pojazd po zakończeniu okresu składania zamówień.

Niestety nie ma możliwości odbycia jazdy próbnej ani przed rezerwacją, ani przed zamówieniem, bo pojazdy nie są fizycznie dostępne.

W celu aktualizacji danych adresowych lub nazwiska prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Możesz również zmienić preferowanego sprzedawcę CUPRA – bezpośrednio w panelu administracyjnym na stronie internetowej rezerwacji.

Szczegóły płatności możesz omówić ze swoim sprzedawcą CUPRY podczas finalizowania zamówienia. Sprzedawca poinformuje Cię o możliwych opcjach i warunkach płatności.

Skontaktujemy się z Tobą mailowo i poinformujemy Cię o możliwych terminach, w których będziesz mógł odwiedzić preferowanego dealera CUPRY i zamówić u niego pojazd.

Tak, oczywiście. Dopóki nie została zawarta żadna umowa ze sprzedawcą CUPRY, możesz w każdej chwili anulować swoją rezerwację online. Wszystkie zwroty zostaną dokonane tą samą metodą płatności i na tę samą kartę, którymi wpłaciłeś zaliczkę za rezerwację. Wystarczy zalogować się na stronie rezerwacyjnej za pomocą swojego CUPRA ID i anulować rezerwację. Kwota rezerwacji zostanie zwrócona w całości.