pl:Samochody:Race Cars:CUPRA Leon E-Racer PL/PL
Cupra e-Racer na torze wyścigowym

CUPRA e-RACER

Niedościgniony pęd do 100% elektrycznych osiągów.

Moc maksymalna:

680

KM

Prędkość maksymalna:

272

km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h:

3.2

s

Pasja napędzająca wyścigi.

cupra e-racer tested to the bone

Pasja napędzająca wyścigi.

Jazda. Bezustanne testy. Doskonalenie.

CUPRA e-Racer została przetestowana na suchym i mokrym torze. Nawet na śniegu! Jeździliśmy nią, doskonaliliśmy ją, a teraz wystawiamy ją na prawdziwą próbę w mistrzostwach PURE ETCR. Za kółkiem usiądą doświadczeni kierowcy i ambasadorzy CUPRY. Kto lepiej niż Mikel Azcona, Mattias Ekström, Jordi Gené i Dániel Nagy może stawić czoła temu wyzwaniu?

CUPRA e-Racer została przetestowana na suchym i mokrym torze. Nawet na śniegu! Jeździliśmy nią, doskonaliliśmy ją, a teraz wystawiamy ją na prawdziwą próbę w mistrzostwach PURE ETCR. Za kółkiem usiądą doświadczeni kierowcy i ambasadorzy CUPRY. Kto lepiej niż Mikel Azcona, Mattias Ekström, Jordi Gené i Dániel Nagy może stawić czoła temu wyzwaniu?

Sportowy do szpiku kości.

Zaprojektowany dla kierowcy. Zaawansowana technologia pozwala na pełną kontrolę i perfekcyjną reakcję na wyzwania toru.

cupra%20e-racer%20interior%20view

W pełni elektryczne wspomaganie układu kierowniczego.

Aktywuje się tylko w razie potrzeby, zużywając mniej energii i zwiększając wydajność.

Wielofunkcyjna kierownica.

Steruj radiem i pompą wodną, przesyłaj dane o torze do pit stopu i wiele więcej.

Cyfrowy wyświetlacz 6,5″

Główny ekran pozwala Ci monitorować i przesyłać w czasie rzeczywistym istotne dane dotyczące układu elektrycznego i osiągów samochodu.

Homologowane fotele wyścigowe.

Nowoczesne fotele wyścigowe z homologacją zapewniają większe bezpieczeństwo. Doznania kierowcy są jeszcze mocniejsze, a swoboda ruchów większa.

"Elektryzuje mnie e-Racer"

mattias ekström, kierowca cupry e-racer

"Elektryzuje mnie e-Racer"

Mattias Ekstrom

„500 kW mocy i funkcja Power Up, a do tego specjalne opony – to sprawia, że otrzymuję mieszankę wyścigów klasycznych i rallycrossowych. Chciałbym zobaczyć więcej elektrycznych samochodów i ich kierowców, abym mógł z nimi konkurować”.

„500 kW mocy i funkcja Power Up, a do tego specjalne opony – to sprawia, że otrzymuję mieszankę wyścigów klasycznych i rallycrossowych. Chciałbym zobaczyć więcej elektrycznych samochodów i ich kierowców, abym mógł z nimi konkurować”.