2019.0.17.0 PL/PL

CUPRA wybiera nieprzetarte szlaki.

Innowacje nie są możliwe bez zakwestionowania istniejących zasad. CUPRA Ateca oraz CUPRA e-Racer są napędzane ciekawością, a także pragnieniem dotarcia tam, gdzie nikogo jeszcze nie było. 

Dla nas CUPRA Ateca odkrywa na nowo przyjemność z prowadzenia samochodu. Inspirowana torem wyścigowym – trafia na ulicę miast, to ekscytujący SUV o mocy 300 KM, z napędem na 4 koła oraz automatyczną skrzynią biegów DSG-7. A to przecież nie wszystko. CUPRA Ateca dodaje elegancji temu, co nazywamy sportowym charakterem.

Delikatne miedziane wykończenie nadwozia, oprawy lusterek z włókna węglowego oraz lśniące, czarne wnętrze zachwycają.

Z drugiej strony CUPRA e-Racer pozwala poczuć zupełnie inne wrażenia podczas wyścigu. Jak wskazuje jego nazwa, to elektryczny samochód wyścigowy – pierwszy na świecie w tej kategorii. Stu procentowo elektryczny silnik o mocy 689 KM i maksymalnej mocy do 500 kW, która może być utrzymywana przez 10 sekund. To wynalazek, który wyprzedza swój czas. Najwyższej próby technologia i niezbity dowód na to, że to nie ryk silnika wygrywa wyścigi, ale jego osiągi.

Kto nadaje się lepiej do samochodowych testów niż mistrzowie kierownicy? Andrea Dovizioso, zwycięzca jedenastu MotoGP zasiadł za kółkiem CUPRA Ateca. Jorge Lorenzo, trzykrotny mistrz świata MotoGP wsiadł do CUPRA e-Racer. Wszystko to działo sie na torze w Castelloli, oddalonym o godzine drogi od Barcelony. Znajdują się tam trudne do pokonania zakręty, wzniesienia. Jest też miejsce, w którym trasa widowiskowo przecina wiaduktem wcześniejszy odcinek toru. Obydwa samochody osiągnęły pełną prędkość rzucając wyzwanie dotychczasowym regułom toru. Zobaczcie video relację z tego wydarzenia.

Ewolucja to nasze ostateczne przeznaczenie. Wybierając niekonwencjonalne rozwiązania możemy poszerzyć skalę możliwości, zakwestionować obowiązujące zasady i zaproponować nową definicję współczesnego sportowego charakteru.