Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisji CO2 lub zasięg oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie i koszt.
Nie wszystkie obręcze/opony są dostępne w momencie konfiguracji. Niektóre obręcze/opony są oferowane w limitowanej ilości lub mogą nie być dostępne w momencie zakupu. Prosimy zapytać Dealera o dostępność obręczy/opon i sprawdzić, czy skonfigurowany przez Państwa samochód posiada wybrane wyposażenie dodatkowe. Ze względów logistycznych i technologicznych zamówienie opon ściśle określonego producenta jest niemożliwe. Informacje o etykiecie UE opon dostępne u Partnerów CUPRA.
CUPRA Connect - mobilne usługi online, to cyfrowy produkt SEAT SA, Autovía A-2, km 585, 08760 Martorell, składa się z co najmniej jednego lub kilku pakietów usług zgodnie przedstawionym wykazem. Te pakiety usług są dostępne tylko dla aut marki CUPRA. Aby korzystać z CUPRA CONNECT, wymagana jest rejestracja online w portalu MyCUPRA lub w aplikacji CUPRA CONNECT za pomocą identyfikatora CUPRA ID. Ponadto należy zawrzeć osobną umowę z SEAT SA dotyczącą usług Online w ramach CUPRA CONNECT. Korzystanie z mobilnych usług online CUPRA Connect jest możliwe dzięki zintegrowanemu połączeniu internetowemu. Związane z tym koszty transmisji danych na terenie Europy za wyjątkiem usług pakietu Rozrywka Online oraz mobilnego Wi-Fi będzie ponosić firma SEAT SA w ramach obszaru działania sieci. W celu korzystania z wyżej wykluczonych usług i poszczególnych aplikacji CUPRA Connect można nabywać płatne pakiety danych od partnerskiego operatora telefonii komórkowej Cubic Telecom i korzystać z nich w obszarze działania sieci wielu krajów na terenie Europy. Informacje dotyczące cen i obsługiwanych krajów znajdują się na stronie https://seat.cubictelecom.com.. Alternatywnie można korzystać z radia internetowego i strumieniowania mediów za pośrednictwem mobilnego urządzenia końcowego (np. smartfona) z funkcją mobilnego punktu dostępu WLAN. W tym przypadku odpowiednie usługi są dostępne tylko na podstawie istniejącej lub zawartej odrębnej umowy z operatorem telefonii komórkowej i tylko w obszarze działania określonej sieci komórkowej. Pobieranie danych z Internetu w ramach pakietów danych w zależności od taryfy telefonii komórkowej, a szczególnie w przypadku korzystania z usługi za granicą, może powodować naliczanie dodatkowych opłat, takich jak np. opłaty roamingowe. Obowiązują również ogólne warunki i postanowienia dotyczące mobilnych usług online CUPRA CONNECT firmy SEAT SA. (https://my.seat/portal/#/legal/terms-and-conditions)
W celu korzystania z bezpłatnej aplikacji CUPRA Connect jest potrzebny smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębną umową zawartą z operatorem telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej. Dostępność opisanych w pakietach pojedynczych usług CUPRA Connect zależnie od kraju może przedstawiać się różnie i zależy zarówno od pojazdu, jak i wyposażenia. Usługi są dostępne przez ustalony okres obowiązywania umowy, a w okresie obowiązywania umowy ich treść może podlegać zmianom lub usługi te mogą zostać odpowiednio dostosowane. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie https://my.seat/portal/#/welcome i u Partnera CUPRA. Informacje dotyczące warunków taryfy za usługi komórkowe są dostępne u operatorów sieci komórkowych. Podane ceny obejmują podatek VAT.