Lepsza aerodynamika, dzięki technologii 3D. Pod maską 2 l. silnik TDI o mocy 340 KM.
Wykorzystanie najnowocześniejszej technologii druku HP Multi Jet Fusion dla lepszej aerodynamiki wlotów powietrza.
Prędkość do 265 km/h, moment obrotowy 410 Nm i szybsza 6-biegowa sekwencyjna skrzynia biegów.
W 100% elektroniczna architektura CUPRA Racing z elektrycznym układem sterowania na przekładni kierowniczej, która zapewnia wsparcie oprogramowaniu dostosowanemu do standardów wyścigowych.
Połączenie wentylowanych tarcz hamulcowych z tłokami zaciskowymi ALCON.
Rewolucyjny projekt, testowany na torze i w tunelu aerodynamicznym pod kątem maksymalnej wydajności, odpowiada na wszystkie nowoczesne potrzeby.
Prezentowany materiał dotyczy samochodu wyścigowego/rajdowego/koncepcyjnego i ma charakter wyłącznie wizerunkowy. Samochód ten nie jest dostępny w sprzedaży na rynku polskim.