pl:Services:CUPRA CONNECT 2021.1.1.0 PL/PL
Aplikacja CUPRA CONNECT na smartfonie

CUPRA CONNECT.

Korzystaj z usług online poprzez aplikację CUPRA CONNECT, portal MyCUPRA* lub system Infotainment.

Hi contentbox Component!
Hi contentbox Component!

POBIERZ APLIKACJĘ CUPRA CONNECT.

Pobierz aplikację dla systemu iOS.

Pobierz aplikację dla systemu Android.

TWORZENIE CUPRA ID.

Utworzenie identyfikatora CUPRA ID jest proste. Możesz to zrobić za pomocą aplikacji CUPRA CONNECT na swoim smartfonie lub w portalu MyCUPRA*.

Rejestracja%20i%20tworzenie%20identyfikatora%20CUPRA%20ID%20w%20smartfonie

Etap 1

Zaloguj się, podaj adres e-mail i hasło, a następnie kliknij przycisk Utwórz. W celu weryfikacji zostanie wysłany e-mail potwierdzający.

Etap 2

Wybierz kraj i język. Wybierz powitanie i podaj swoje dane osobowe.

Etap 3

Utwórz 4-cyfrowy kod bezpieczeństwa PIN, aby korzystać z niektórych funkcji.

Etap 4

Wyraź zgodę na warunki umowy.

DODAJ SWÓJ SAMOCHÓD.

Połącz swoje konto CUPRA ID ze swoją nową CUPRĄ.

woman%20adding%20her%20car%20on%20CUPRA%20CONNECT%20app

Etap 1

Zaloguj się do aplikacji CUPRA CONNECT, na portalu MyCUPRA* lub do systemu Infotainment za pomocą swojego identyfikatora CUPRA ID.

Etap 2

Po zalogowaniu się do aplikacji lub na portalu kliknij „Dodaj pojazd” i wpisz swój numer VIN.**

Etap 3

Potwierdź swoje zamówienie, aby uzyskać bezpłatny dostęp do CUPRA CONNECT na okres 1 roku***.

Zarejestruj się

AKTYWACJA USŁUG.

Wsiądź do samochodu, aktywuj usługi i zacznij korzystać z CUPRA CONNECT.

woman%20activating%20infotainment%20screen%20with%20CUPRA%20CONNECT%20app

Etap 1

Uruchom ekran Infotainment. Upewnij się, że tryb prywatności nie jest ustawiony na maksimum i masz połączenie 4G i GPS.

Etap 2

Zarejestruj się jako Główny Użytkownik i naciśnij przycisk odblokowania najpierw na jednym kluczu, a następnie na drugim.

Etap 3

Z pomocą swojego doradcy ustaw preferowanego partnera serwisowego.

Etap 4

Konfiguracja zakończona. Teraz możesz korzystać z CUPRA CONNECT.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


VIN (numer identyfikacyjny pojazdu lub numer podwozia) jest unikalnym 17-cyfrowym kodem identyfikacyjnym Twojej CUPRY. Numer VIN można znaleźć w dokumentach rejestracyjnych lub prawym dolnym rogu po zewnętrznej stronie szyby. Będziesz go potrzebować, aby zarejestrować swój samochód i założyć swój profil CUPRA CONNECT.


S-PIN to 4-cyfrowy kod utworzony dla Twojego CUPRA ID podczas rejestracji. Będziesz go potrzebować do zdalnego zamykania i otwierania auta, jak również do sterowania funkcją zdalnej klimatyzacji. 


Po utworzeniu CUPRA ID otrzymasz e-mail z prośbą o weryfikację konta. Może minąć kilka minut, zanim e-mail z potwierdzeniem dotrze do Twojej skrzynki odbiorczej (pamiętaj, aby sprawdzić folder spam). Otwórz i kliknij link w e-mailu, aby potwierdzić utworzenie konta. Nastąpi przekierowanie do portalu CUPRA z prośbą o zalogowanie się za pomocą Twojego identyfikatora CUPRA ID. Po zarejestrowaniu musisz już tylko wpisać swój samochód i połączyć go z kontem użytkownika, aby móc korzystać z pełnej gamy usług CUPRA CONNECT.

Jeżeli nie otrzymasz e-maila potwierdzającego, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta CUPRA, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.


Aby korzystać z CUPRA CONNECT, musisz przypisać pojazd do swojego konta użytkownika. W tym celu zaloguj się do aplikacji CUPRA CONNECT lub na stronie internetowej mycupra.com/CUPRA i wprowadź VIN (numer identyfikacyjny pojazdu) swojego samochodu. Ten krok nie jest konieczny, jeśli zalogujesz się bezpośrednio do systemu Infotainment za pomocą identyfikatora CUPRA ID (patrz pytanie 11 „Czym jest aktywacja w samochodzie?”).


Upewnij się, że masz pod ręką następujące rzeczy:

  • Dobry sygnał i połączenie internetowe
  • Prawidłowy numer VIN swojego pojazdu
  • Model, który jest zgodny z żądanymi usługami
  • Ważna licencja na usługi (w określonych przypadkach)

Jeżeli żadne z powyższych rozwiązań nie usunie problemu, prosimy o kontakt z doradcą lub infolinią 800 800 801.


Jeżeli nie zarejestrujesz się i nie aktywujesz w pełni usług CUPRA CONNECT, możesz korzystać tylko z usług określonych prawnie (publiczny telefon alarmowy).


CUPRA prowadzi bazę wszystkich danych osobowych przekazanych przez klientów, jak również innych informacji, które są niezbędne do świadczenia usług CUPRA CONNECT, takich jak dane pojazdu i geolokalizacja. Wszystkie dane, które są tworzone w wyniku korzystania z usług CUPRA CONNECT, należą do klienta. Zatem wykorzystanie danych jest uzależnione od wyraźnej zgody klienta.

Wszelkie wykorzystanie danych odbywa się zgodnie z ogólnym rozporządzeniem UE o ochronie danych (RODO). Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności CUPRA CONNECT.

Zwróć uwagę, że wszystkie dane są wykorzystywane tylko przez SEAT S.A. oraz jego partnerów dystrybucyjnych i serwisowych. Dane nie są udostępniane osobom trzecim w celach handlowych i w większości przypadków są przechowywane anonimowo (dane, które nie są anonimowe, wykorzystywane są tylko w razie konieczności). W takich przypadkach CUPRA przetwarza dane zgodnie z surowymi wytycznymi bezpieczeństwa.


Aby korzystać z usług CUPRA CONNECT, musisz mieć jeden z poniższych modeli:

  • CUPRA Ateca produkowany od września 2020
  • CUPRA Formentor
  • CUPRA Leon

Aplikacja CUPRA CONNECT będzie dostępna w Niemczech, Belgii, Czechach, Danii, Finlandii, Norwegii, Szwecji, we Francji, w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Austrii, Szwajcarii, we Włoszech, w Hiszpanii, Portugalii, Polsce, na Węgrzech, w Grecji, na Cyprze, w Holandii, Luksemburgu, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Słowenii, na Malcie, Słowacji, w Andorze, Estonii, na Łotwie, Litwie, w Serbii, Albanii, Macedonii, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze i na Gibraltarze.

Aby znaleźć najnowsze informacje na temat dostępności w Twoim kraju, sprawdź portal MyCUPRA: mycupra.com/CUPRA


Bezpłatny okres próbny może się różnić w zależności od kraju i poziomu wyposażenia, ale zawsze trwa co najmniej 12 miesięcy. Okres świadczenia usług jest powiązany z Twoim pojazdem i wyświetlany na Twoim koncie użytkownika. Po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego należy go odnowić, aby móc nadal korzystać z usługi.

Szczegółowe informacje na temat opłat abonamentowych i czasu trwania abonamentu znajdują się poniżej:

  • CUPRA CONNECT for Radio (Bezpieczeństwo i obsługa oraz funkcje zdalnego dostępu).  Abonament na 1 rok: 50 euro, lub dwuletni abonament: 85 euro
  • CUPRA CONNECT for Navi (aplikacje Bezpieczeństwo i obsługa, Zdalny dostęp, System informacyjno-rozrywkowy online*). Abonament na 1 rok: 135 euro, lub dwuletni abonament: 225 euro

*Dostępne tylko dla modelu Leon i Formentor


Aktywacja w samochodzie umożliwia zarejestrowanie pojazdu (zrób to będąc w samochodzie) oraz powiązanie go z identyfikatorem CUPRA ID, aby móc korzystać z usług CUPRA CONNECT.

Asystent rejestracji przeprowadzi Cię przez prosty proces tworzenia konta CUPRA ID w Twoim pojeździe, logowania i rejestracji pojazdu, a następnie dodania go do Warsztatu. Podczas procesu rejestracji możesz przejrzeć wszystkie niezbędne informacje prawne (GTC, Polityka Prywatności) i zaakceptować umowę CUPRA CONNECT.

Aktywacja w samochodzie jest możliwa w następujących modelach:

CUPRA Leon i CUPRA Formentor z Media System+ i Connect System+ Navi. Również dla modelu CUPRA Ateca z systemem Navi.


Sprawdź, czy Twoja CUPRA ma aktywne połączenie internetowe i czy używany przez Ciebie kod rejestracyjny nie wygasł (kod rejestracyjny jest ważny przez 1 rok). Jeżeli to nie rozwiąże problemu, spróbuj usunąć pojazd z Warsztatu w portalu MyCUPRA i dodać go ponownie. Otrzymasz nowy kod rejestracyjny.


Możesz wybierać różne tryby w zakładce Prywatność na ekranie Infotainment i przełączać się między nimi.


Jeżeli zgubisz swoje urządzenie, możesz zmienić hasło, wchodząc na portal MyCUPRA z innego urządzenia. Nowe hasło jest wymagane przy korzystaniu z dowolnej usługi w aplikacji CUPRA CONNECT. Dla dodatkowego bezpieczeństwa ustawienia aplikacji można zmodyfikować tak, aby po 5, 10 lub 15 minut braku aktywności na koncie konieczne było ponowne wprowadzenie hasła.


Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji na swoim smartfonie. Aby to sprawdzić, odwiedź Apple App Store lub Google Play Store i zainstaluj wszystkie dostępne aktualizacje.

Jeżeli nadal masz problemy z zalogowaniem się do swojego konta CUPRA CONNECT, przejdź na portal CUPRA ID i napisz na e-mail wskazany podczas rejestracji swojej nazwy użytkownika lub numeru telefonu komórkowego, aby zidentyfikować swoje konto i zresetować hasło. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta CUPRA CONNECT, a my zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby Ci pomóc.

 


Zobacz więcej

*Portal MyCUPRA będzie dostępny wkrótce.
**17-cyfrową liczbę znajdziesz na przedniej szybie swojego samochodu.
***Roczny bezpłatny okres próbny CUPRA CONNECT jest oferowany w pojazdach CUPRA.