pl:Services:CUPRA Usługi Mobilności PL/PL

CUPRA Service Mobility

Service Mobility zapewni Ci pomoc bez dodatkowych kosztów

Niezależnie od tego czy spotka Cię awaria, czy wypadek - zarówno w przypadku nowego, jak i używanego samochodu. Szczegóły sprawdź poniżej.

Jeżeli Twoja CUPRA nie skończyła jeszcze dwóch lat:

 

Samochód zastępczy

Centrala zgłoszeniowa organizuje w ramach lokalnych możliwości w pierwszej kolejności samochód tej samej klasy co samochód, który uległ zdarzeniu. Samochód zastępczy użyczany jest na warunkach podmiotu użyczającego samochód na okres zależny od wieku samochodu:

Do 2 lat od daty wydania przez Dealera w Polsce

  • usterka mechaniczna w Polsce 10 dni roboczych
  • usterka mechaniczna Cross border 10 dni roboczych
  • wypdek w Polsce - 15 dni roboczych
  • wypadek cross border - 15 dni roboczych
  • te same limity dla ICE, BEV, PHEV

 

Usługi CUPRA Service Mobility do 2 lat od wydania nowego samochodu przez Dealera CUPRA w Polsce:

Przyczyna:

Stan samochodu, którym nie można dojechać do warsztatu wykorzystując jego własny napęd, lub w przypadku którego producent nie zezwolił na dalszą jazdę z przyczyn technicznych (np. świecące na czerwono lampki kontrolne: układu hamulcowego, hamulca postojowego, układu chłodzenia, układu ciśnienia oleju silnikowego, układu kierowniczego lub włącznika zapłonu).

Przysługujące świadczenia:

  • pomoc na miejscu, lub
  • holowanie do najbliższego ASO CUPRA lub ASO CUPRA wskazanego przez klienta dla zdarzeń w Polsce (najbliższe jeśli zdarzenie za granicą)

Poniższe usługi, jeśli wykonano usługę holowania i samochód nie może być naprawiony w ciągu 2h:

  • samochód zastępczy na max. 10 dni roboczych / wypadek 15 dni roboczych
  • nocleg w hotelu 3 dni, 4*\dla kierowcy i pasażerów, ze śniadaniem, zdarzenie min. 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta, jeśli klient wybrał samochód zastępczy, usługa nocleg w hotelu wyłącznie na 1 dzień,
  • dalsza podróż – pociąg 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna lub taksówka jako alternatywa dla kosztów 1-szej klasy pociągu
  • taksówka – limit 100 EUR na całe zdarzenie
  • parkowanie samochodu po naprawie – koszt przechowania max 3 dni kalendarzowe
  • odbiór naprawionego samochodu – jako podróż jednej osoby do partnera serwisowego – koszt pociągu 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna
  • transport nienaprawionego samochodu – jeśli naprawa nie może zostać zakończona do 3 dni i partner serwisowy znajduje się ponad 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta, możliwe jest przetransportowanie nienaprawionego samochodu do bliższego partnera serwisowego względem miejsca zamieszkania klienta.

 

Przyczyna zdarzenia: awaria koła, kluczyki, paliwo

Przysługujące świadczenia:

  • pomoc na miejscu, lub  
  • holowanie do najbliższego ASO CUPRA lub ASO CUPRA wskazanego przez klienta dla zdarzeń w Polsce (najbliższe jeśli zdarzenie za granicą)

Poniższe usługi, jeśli wykonano usługę holowania i samochód nie może być naprawiony w ciągu 2h:

  • nocleg w hotelu 3 dni, 5*\dla kierowcy i pasażerów, ze śniadaniem, zdarzenie min. 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta, jeśli klient wybrał samochód zastępczy, usługa nocleg w hotelu wyłącznie na 1 dzień,
  • dalsza podróż – pociąg 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna lub taksówka jako alternatywa dla kosztów 1-szej klasy pociągu
  • taksówka – limit 100 EUR na całe zdarzenie
  • parkowanie samochodu po naprawie – koszt przechowania max 3 dni kalendarzowe
  • odbiór naprawionego samochodu – jako podróż jednej osoby do partnera serwisowego – koszt pociągu 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna
  • transport nienaprawionego samochodu – jeśli naprawa nie może zostać zakończona do 3 dni i partner serwisowy znajduje się ponad 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta, możliwe jest przetransportowanie nienaprawionego samochodu do bliższego partnera serwisowego względem miejsca zamieszkania klienta.

 

Przyczyna zdarzenia: wypadek

Przysługujące świadczenia:

  • pomoc na miejscu, lub
  • holowanie do najbliższego ASO CUPRA lub ASO CUPRA wskazanego przez klienta dla zdarzeń w Polsce (najbliższe jeśli zdarzenie za granicą)
  • samochód zastępczy na max. 15 dni roboczych, jeśli wykonano usługę holowania i samochód nie może być naprawiony w ciągu 2h

 

Przyczyna zdarzenia: kradzież

Przysługujące świadczenia:

  • dalsza podróż – pociąg 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna lub taksówka jako alternatywa dla kosztów 1-szej klasy pociągu
  • taksówka – limit 100 EUR na całe zdarzenie

Jeżeli Twoja CUPRA ma powyżej 2 lat i w ciągu ostatnich 12 mc samochód miał wykonany przegląd w ASO CUPRA w Polsce oraz nie został przekroczony limit km do następnego przeglądu:

 

Samochód zastępczy:

  • 3 dni robocze
  • te same limity dla ICE, BEV, PHEV

 

Usługi CUPRA Service Mobility powyżej 2 lat od wydania nowego samochodu przez Dealera CUPRA w Polsce jeśli w ciągu ostatnich 12 mc samochód miał wykonany przegląd w ASO CUPRA w Polsce i nie został przekroczony limit km do następnego przeglądu

 

Przyczyna:

Stan samochodu, którym nie można dojechać do warsztatu wykorzystując jego własny napęd, lub w przypadku którego producent nie zezwolił na dalszą jazdę z przyczyn technicznych (np. świecące na czerwono lampki kontrolne: układu hamulcowego, hamulca postojowego, układu chłodzenia, układu ciśnienia oleju silnikowego, układu kierowniczego lub włącznika zapłonu).

Przysługujące świadczenia:

  • pomoc na miejscu, lub
  • holowanie do najbliższego ASO CUPRA (Exeo, Alhambra do dowolnego ASO CUPRA, jeśli zdarzenie w Polsce)

 

Poniższe usługi, jeśli wykonano usługę holowania i samochód nie może być naprawiony w ciągu 2h - Llient może wybać, za wyjątkami poniżej, tylko jedną usługę: samochód zastępczy lub nocleg w hotelu lub podróż pociągiem lub podróż samolotem:

  • samochód zastępczy na max. 3 dni robocze (Exeo, Alhambra 5 dni roboczych)
  • nocleg w hotelu 3 dni, 4*\dla kierowcy i pasażerów, ze śniadaniem, zdarzenie min. 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta, jeśli klient wybrał samochód zastępczy, usługa nocleg w hotelu wyłącznie na 1 dzień,
  • dalsza podróż – pociąg 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna lub taksówka jako alternatywa dla kosztów 1-szej klasy pociągu
  • taksówka – limit 100 EUR na całe zdarzenie
  • parkowanie samochodu po naprawie – koszt przechowania max 3 dni kalendarzowe
  • odbiór naprawionego samochodu – jako podróż jednej osoby do partnera serwisowego – koszt pociągu 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna
  • transport nienaprawionego samochodu – jeśli naprawa nie może zostać zakończona do 3 dni i partner serwisowy znajduje się ponad 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta, możliwe jest przetransportowanie nienaprawionego samochodu do bliższego partnera serwisowego względem miejsca zamieszkania klienta.

 

Przyczyna zdarzenia: awaria koła, kluczyki, paliwo

Przysługujące świadczenia:

  • pomoc na miejscu, lub
  • holowanie do najbliższego ASO (Exeo, Alhambra do dowolnego ASO, jeśli zdarzenie w Polsce)

Poniższe usługi, jeśli wykonano usługę holowania i samochód nie może być naprawiony w ciągu 2h:

  • nocleg w hotelu 3 dni, 4*\dla kierowcy i pasażerów, ze śniadaniem, zdarzenie min. 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta. Dodatkowo przysługuje 1 dzień samochodu zastępczego,
  • dalsza podróż – pociąg 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna lub taksówka jako alternatywa dla kosztów 1-szej klasy pociągu
  • taksówka – limit 100 EUR na całe zdarzenie
  • parkowanie samochodu po naprawie – koszt przechowania max 3 dni kalendarzowe
  • odbiór naprawionego samochodu – jako podróż jednej osoby do partnera serwisowego – koszt pociągu 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna

 

Przyczyna zdarzenia: wypadek

Przysługujące świadczenia:

  • holowanie do najbliższego ASO (Exeo, Alhambra do dowolnego ASO, jeśli zdarzenie w Polsce)

 

Przyczyna zdarzenia: kradzież

Przysługujące świadczenia:

  • dalsza podróż – pociąg 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna lub taksówka jako alternatywa dla kosztów 1-szej klasy pociągu
  • taksówka – limit 100 EUR na całe zdarzenie

Numer Centrali Zgłoszeniowej

Centrum Zgłoszeniowe programu CUPRA Serive Mobility przyjmuje zgłoszenia pod numerem telefonu

61 653 7222 

 

Marka CUPRA stanowi część Volkswagen Group Polska. Czerpiemy inspirację z unikalnej, zbudowanej na różnorodności kultury naszej firmy oraz zaangażowania zespołu ekspertów, dzięki którym innowacyjne produkty i usługi zaspokajają potrzeby rynku. Poznaj bliżej naszą firmę i nasze marki. Zapraszamy!

⁴Leasing JAK ABONAMENTopłata wstępna: 0-30%, okres leasingu: 48 miesięcy, roczny przebieg 10 000 km, finalna rata określona w umowie. Oferta dla przedsiębiorców.