CUPRA Service Mobility
Service Mobility zapewni Ci pomoc bez dodatkowych kosztów
Niezależnie od tego czy spotka Cię awaria, czy wypadek - zarówno w przypadku nowego, jak i używanego samochodu. Szczegóły sprawdź poniżej.
Jeżeli Twoja CUPRA nie skończyła jeszcze dwóch lat:
Samochód zastępczy
Centrala zgłoszeniowa organizuje w ramach lokalnych możliwości w pierwszej kolejności samochód tej samej klasy co samochód, który uległ zdarzeniu. Samochód zastępczy użyczany jest na warunkach podmiotu użyczającego samochód na okres zależny od wieku samochodu:
Do 2 lat od daty wydania przez Dealera w Polsce
- usterka mechaniczna w Polsce 10 dni roboczych
- usterka mechaniczna Cross border 10 dni roboczych
- wypdek w Polsce - 15 dni roboczych
- wypadek cross border - 15 dni roboczych
- te same limity dla ICE, BEV, PHEV
Usługi CUPRA Service Mobility do 2 lat od wydania nowego samochodu przez Dealera CUPRA w Polsce:
Przyczyna:
Stan samochodu, którym nie można dojechać do warsztatu wykorzystując jego własny napęd, lub w przypadku którego producent nie zezwolił na dalszą jazdę z przyczyn technicznych (np. świecące na czerwono lampki kontrolne: układu hamulcowego, hamulca postojowego, układu chłodzenia, układu ciśnienia oleju silnikowego, układu kierowniczego lub włącznika zapłonu).
Przysługujące świadczenia:
- pomoc na miejscu, lub
- holowanie do najbliższego ASO CUPRA lub ASO CUPRA wskazanego przez klienta dla zdarzeń w Polsce (najbliższe jeśli zdarzenie za granicą)
Poniższe usługi, jeśli wykonano usługę holowania i samochód nie może być naprawiony w ciągu 2h:
- samochód zastępczy na max. 10 dni roboczych / wypadek 15 dni roboczych
- nocleg w hotelu 3 dni, 4*\dla kierowcy i pasażerów, ze śniadaniem, zdarzenie min. 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta, jeśli klient wybrał samochód zastępczy, usługa nocleg w hotelu wyłącznie na 1 dzień,
- dalsza podróż – pociąg 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna lub taksówka jako alternatywa dla kosztów 1-szej klasy pociągu
- taksówka – limit 100 EUR na całe zdarzenie
- parkowanie samochodu po naprawie – koszt przechowania max 3 dni kalendarzowe
- odbiór naprawionego samochodu – jako podróż jednej osoby do partnera serwisowego – koszt pociągu 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna
- transport nienaprawionego samochodu – jeśli naprawa nie może zostać zakończona do 3 dni i partner serwisowy znajduje się ponad 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta, możliwe jest przetransportowanie nienaprawionego samochodu do bliższego partnera serwisowego względem miejsca zamieszkania klienta.
Przyczyna zdarzenia: awaria koła, kluczyki, paliwo
Przysługujące świadczenia:
- pomoc na miejscu, lub
- holowanie do najbliższego ASO CUPRA lub ASO CUPRA wskazanego przez klienta dla zdarzeń w Polsce (najbliższe jeśli zdarzenie za granicą)
Poniższe usługi, jeśli wykonano usługę holowania i samochód nie może być naprawiony w ciągu 2h:
- nocleg w hotelu 3 dni, 5*\dla kierowcy i pasażerów, ze śniadaniem, zdarzenie min. 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta, jeśli klient wybrał samochód zastępczy, usługa nocleg w hotelu wyłącznie na 1 dzień,
- dalsza podróż – pociąg 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna lub taksówka jako alternatywa dla kosztów 1-szej klasy pociągu
- taksówka – limit 100 EUR na całe zdarzenie
- parkowanie samochodu po naprawie – koszt przechowania max 3 dni kalendarzowe
- odbiór naprawionego samochodu – jako podróż jednej osoby do partnera serwisowego – koszt pociągu 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna
- transport nienaprawionego samochodu – jeśli naprawa nie może zostać zakończona do 3 dni i partner serwisowy znajduje się ponad 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta, możliwe jest przetransportowanie nienaprawionego samochodu do bliższego partnera serwisowego względem miejsca zamieszkania klienta.
Przyczyna zdarzenia: wypadek
Przysługujące świadczenia:
- pomoc na miejscu, lub
- holowanie do najbliższego ASO CUPRA lub ASO CUPRA wskazanego przez klienta dla zdarzeń w Polsce (najbliższe jeśli zdarzenie za granicą)
- samochód zastępczy na max. 15 dni roboczych, jeśli wykonano usługę holowania i samochód nie może być naprawiony w ciągu 2h
Przyczyna zdarzenia: kradzież
Przysługujące świadczenia:
- dalsza podróż – pociąg 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna lub taksówka jako alternatywa dla kosztów 1-szej klasy pociągu
- taksówka – limit 100 EUR na całe zdarzenie
Jeżeli Twoja CUPRA ma powyżej 2 lat i w ciągu ostatnich 12 mc samochód miał wykonany przegląd w ASO CUPRA w Polsce oraz nie został przekroczony limit km do następnego przeglądu:
Samochód zastępczy:
- 3 dni robocze
- te same limity dla ICE, BEV, PHEV
Usługi CUPRA Service Mobility powyżej 2 lat od wydania nowego samochodu przez Dealera CUPRA w Polsce jeśli w ciągu ostatnich 12 mc samochód miał wykonany przegląd w ASO CUPRA w Polsce i nie został przekroczony limit km do następnego przeglądu
Przyczyna:
Stan samochodu, którym nie można dojechać do warsztatu wykorzystując jego własny napęd, lub w przypadku którego producent nie zezwolił na dalszą jazdę z przyczyn technicznych (np. świecące na czerwono lampki kontrolne: układu hamulcowego, hamulca postojowego, układu chłodzenia, układu ciśnienia oleju silnikowego, układu kierowniczego lub włącznika zapłonu).
Przysługujące świadczenia:
- pomoc na miejscu, lub
- holowanie do najbliższego ASO CUPRA (Exeo, Alhambra do dowolnego ASO CUPRA, jeśli zdarzenie w Polsce)
Poniższe usługi, jeśli wykonano usługę holowania i samochód nie może być naprawiony w ciągu 2h - Llient może wybać, za wyjątkami poniżej, tylko jedną usługę: samochód zastępczy lub nocleg w hotelu lub podróż pociągiem lub podróż samolotem:
- samochód zastępczy na max. 3 dni robocze (Exeo, Alhambra 5 dni roboczych)
- nocleg w hotelu 3 dni, 4*\dla kierowcy i pasażerów, ze śniadaniem, zdarzenie min. 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta, jeśli klient wybrał samochód zastępczy, usługa nocleg w hotelu wyłącznie na 1 dzień,
- dalsza podróż – pociąg 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna lub taksówka jako alternatywa dla kosztów 1-szej klasy pociągu
- taksówka – limit 100 EUR na całe zdarzenie
- parkowanie samochodu po naprawie – koszt przechowania max 3 dni kalendarzowe
- odbiór naprawionego samochodu – jako podróż jednej osoby do partnera serwisowego – koszt pociągu 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna
- transport nienaprawionego samochodu – jeśli naprawa nie może zostać zakończona do 3 dni i partner serwisowy znajduje się ponad 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta, możliwe jest przetransportowanie nienaprawionego samochodu do bliższego partnera serwisowego względem miejsca zamieszkania klienta.
Przyczyna zdarzenia: awaria koła, kluczyki, paliwo
Przysługujące świadczenia:
- pomoc na miejscu, lub
- holowanie do najbliższego ASO (Exeo, Alhambra do dowolnego ASO, jeśli zdarzenie w Polsce)
Poniższe usługi, jeśli wykonano usługę holowania i samochód nie może być naprawiony w ciągu 2h:
- nocleg w hotelu 3 dni, 4*\dla kierowcy i pasażerów, ze śniadaniem, zdarzenie min. 50km od miejsca zamieszkania/siedziby firmy klienta. Dodatkowo przysługuje 1 dzień samochodu zastępczego,
- dalsza podróż – pociąg 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna lub taksówka jako alternatywa dla kosztów 1-szej klasy pociągu
- taksówka – limit 100 EUR na całe zdarzenie
- parkowanie samochodu po naprawie – koszt przechowania max 3 dni kalendarzowe
- odbiór naprawionego samochodu – jako podróż jednej osoby do partnera serwisowego – koszt pociągu 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna
Przyczyna zdarzenia: wypadek
Przysługujące świadczenia:
- holowanie do najbliższego ASO (Exeo, Alhambra do dowolnego ASO, jeśli zdarzenie w Polsce)
Przyczyna zdarzenia: kradzież
Przysługujące świadczenia:
- dalsza podróż – pociąg 1-sza klasa lub samolot klasa ekonomiczna lub taksówka jako alternatywa dla kosztów 1-szej klasy pociągu
- taksówka – limit 100 EUR na całe zdarzenie
Numer Centrali Zgłoszeniowej
Centrum Zgłoszeniowe programu CUPRA Serive Mobility przyjmuje zgłoszenia pod numerem telefonu
61 653 7222