Współpraca CUPRA i Ansu Fati
CUPRA i Ansu Fati wysyłają pozytywne przesłanie.
CUPRA rozpoczęła współpracę z piłkarzem FC Barcelony Ansu Fatim – firma powitała elektryzujący rok 2021 optymistycznym przesłaniem i kampanią „Going Forward” z udziałem młodej gwiazdy sportu. Zawodnik Barçy wystąpił w spocie CUPRY i po zakończeniu najlepszego sezonu w swojej karierze zawodowej podzielił się życzeniami na kolejny rok.
Najmłodszy w historii zawodnik, który strzelił gola w Lidze Mistrzów UEFA, wywalczył sobie miejsce w pierwszym zespole FC Barcelony i zadebiutował w reprezentacji Hiszpanii. — Cieszę się, że mogę rozpocząć rok 2021, wysyłając tę wiadomość do świata razem z CUPRĄ. Miniony rok był bardzo trudny — pełen mieszanych uczuć, bo mnie udało się spełnić niewyobrażalne marzenia, ale wielu innych cierpiało. Moim życzeniem na rok 2021 jest, aby Camp Nou znów było pełne kibiców i abyśmy wszyscy stali się dla siebie nawzajem impulsem do działania — powiedział Ansu.
Prezes CUPRY Wayne Griffiths również opowiedział o swoich odczuciach na temat spotu. — To wspaniale, że Ansu Fati wysyła optymistyczne przesłanie na rok 2021. My w CUPRZE podzielamy jego ducha i ambicje, bo rozpoczynamy nową erę z CUPRĄ Born, pierwszym w 100% elektrycznym pojazdem marki. Chcemy, aby ten samochód o sportowym charakterze przyczynił się do elektryfikacji Hiszpanii i świata, i pragniemy, aby następna generacja młodych zawodników była częścią tej transformacji. Zarówno oni, jak i my od niedawna piszemy swoje historie sukcesu, które z Barcelony inspirują i będą nadal inspirować cały świat.
Going Forward
Napastnik FC Barcelony jest gwiazdą nowej kampanii CUPRY. Rok 2020 był pełen przełomowych wydarzeń zarówno dla piłkarza, jak i CUPRY, ale zostały one przyćmione przez pandemię COVID-19 i jej skutki. Spot przedstawia życzenia Ansu Fatiego na 2021 rok. Piłkarz chce, aby życie wróciło do parków, restauracji, kin i teatrów; aby piłkarze wrócili na boiska, a kibice na stadiony. Kampania zachęca wszystkich do bycia impulsem, którego świat potrzebuje, by nie tylko wrócić do normalności, ale i by iść naprzód.
CUPRA chce udowodnić, że elektryfikacja i sportowy charakter doskonale do siebie pasują. Marka motoryzacyjna wprowadziła na rynek dwie hybrydowe wersje modelu CUPRY Formentor o mocy 204 i 245 KM. CUPRA zadebiutowała również w Extreme E, terenowych zawodach elektrycznych SUV-ów. To była globalna podróż w pięć ekstremalnych regionów Ziemi Extreme E to nie tylko rozrywka, ale przede wszystkim promowanie elektromobilności, zrównoważonego rozwoju i równości. Wreszcie CUPRA zaprezentowała swój pierwszy w 100% elektryczny model samochodu — CUPRĘ Born. To pojazd, który dzięki swoim doskonałym parametrom i dynamicznym osiągom zmieni postrzeganie samochodów z napędem elektrycznym.
Rozwój marki
Rok 2020 był dla CUPRY przełomowy. Ukończono wartą 5,3 miliona euro budowę nowej siedziby głównej firmy — CUPRA Garage. Budynek wyglądem nawiązuje do padoku wyścigowego. Ponadto CUPRA rozszerzyła swoją obecność na arenie międzynarodowej, rozwijając własną sieć punktów sprzedaży oferujących nowe, elastyczne formaty wykraczające poza tradycyjny salon dealerski, aby umożliwić klientom poznanie świata marki. Po Meksyku CUPRA otworzyła swój pierwszy CUPRA Garage w Europie, w Hamburgu. Obecnie firma posiada ponad 500 punktów sprzedaży, w których ponad 600 Mistrzów CUPRA staje się dla klientów przewodnikami w poznawaniu marki.
Po sezonie letnim 2020 roku marka rozpoczęła produkcję modelu CUPRA Formentor w Martorell — to ponad 10% dodatkowego wolumenu produkcji dla fabryki. CUPRA zakończyła rok 2020 w wielkim stylu, wprowadzając na rynek trzy modele: pierwszą wersję CUPRY Formentor o mocy 310 KM, pierwszy zelektryfikowany model samochodu marki — CUPRĘ Leon e-HYBRID oraz odnowioną CUPRĘ Ateca. Dzięki tej ofensywie produktowej CUPRA zamierza umocnić swoją pozycję na głównych rynkach europejskich i rozszerzyć działalność na nowe kraje zamorskie.