PL/PL

Finansowanie

Finansowanie

Czym jest leasing JAK ABONAMENT?  

W tym finansowaniu miesięczne raty leasingowe są dużo niższe niż w leasingu KLASYCZNYM. Wynika to z faktu, że nie spłacasz całej wartości samochodów, a tylko przewidywaną utratę ich wartości w czasie użytkowania. O tym, czy wykupić dane auto czy wziąć kolejne w ramach nowej umowy, decydujesz dopiero pod koniec finansowania. Możesz więc wybrać opcję, która w danej chwili będzie najbardziej korzystna dla Twojej firmy. 

Czym jest przewidywana utrata wartości samochodu? 

Przewidywana utrata wartości samochodu jest ustalana podczas podpisywania umowy leasingowej i wyliczana na podstawie prognoz cen rynkowych. Wiesz z góry, jaka kwota będzie potrzebna do wykupienia konkretnego auta.

Dlaczego warto wybrać leasing JAK ABONAMENT?  

Decydując się na leasing JAK ABONAMENT, masz niższe miesięczne raty, dzięki czemu możesz wybrać większe lub lepiej wyposażone auta. Korzystasz także z elastycznego zakończenia umowy z możliwością wykupienia samochodów lub wybrania nowych. Opłata wstępna oraz miesięczna rata leasingowa mogą być traktowane jako firmowy koszt uzyskania przychodu.  

Czym jest leasing KLASYCZNY?   

Leasing KLASYCZNY to tradycyjna forma finansowania samochodów firmowych – z dłuższym okresem spłaty, opłatą wstępną oraz niską wartością końcową wykupu. Przede wszystkim spłacasz całą wartość samochodów, a po zakończeniu umowy i wykupieniu aut już od 1% wartości możesz nimi swobodnie dysponować. 

Jakie są różnice między leasingiem JAK ABONAMENT a leasingiem KLASYCZNYM?  

Przede wszystkim w leasingu JAK ABONAMENT masz raty niższe niż w przypadku leasingu KLASYCZNEGO. Nie spłacasz bowiem całej wartości samochodu, a tylko przewidywaną utratę wartości auta w czasie jego użytkowania. Po zakończeniu umowy możesz podpisać nową umowę i wziąć kolejne auto lub też wykupić to dotychczasowe. Z kolei w leasingu KLASYCZNYM spłacasz całą wartość samochodu, a po zakończeniu umowy możesz wykupić auto już od 1% jego wartości. 

Czym jest NAJEM?

To bardzo wygodna usługa – płacisz jedną stałą miesięczną opłatę za użytkowanie samochodów i nie musisz przejmować się kosztami ubezpieczenia czy serwisowania aut oraz zapewnienia kierowcom flotowym mobilności. To wszystko masz zagwarantowane w stałej miesięcznej opłacie. Możesz też często wymieniać samochody flotowe na nowe – nawet co rok.  

Co zawiera opłata NAJMU?

W stałej miesięcznej opłacie NAJMU masz pełen pakiet ubezpieczeń, pełną obsługę serwisową, assistance, auta zastępcze bez limitu, pomoc w przypadku szkody, a opcjonalnie także opony wraz z ich wymianą i przechowywaniem. To daje Ci pewność, że cokolwiek wydarzy się z firmowym samochodem, kierowca zawsze będzie miał zapewnioną mobilność. 

Jaki jest zakres pełnej obsługi serwisowej?

W tym pakiecie są uwzględnione wszelkie przeglądy i naprawy samochodu, badania techniczne, diagnostyka samochodu oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych – zawsze zgodnie z zaleceniami producenta.

Jakie są rozwiązania wspierające elektryfikację floty samochodów firmowych?  

Warto skorzystać z wiedzy, doświadczenia i narzędzi ekspertów Electrify od lat zajmujących się kompleksową elektryfikacją flot samochodów firmowych. Zbadają oni nie tylko potencjał elektryfikacji floty i możliwości techniczne związane z instalacją stacji ładowania, ale także zaoferują samochody elektryczne (wraz z ich finansowaniem) oraz kompletną infrastrukturę do ładowania elektryków. Zaproponują również usługi raportowania i optymalizacji kosztów e-floty, a także usługi wspierające eksploatację firmowych elektryków. Electrify to jedno kompletne rozwiązanie dla e-flot. Więcej informacji – tutaj. 

Czy jest ustalany limit przebiegu kilometrów w ramach leasingu CUPRA FOR BUSINESS?

Tak, w przypadku leasingu CFB maksymalny limit w ramach umowy to 200 000 kilometrów.

Czy mogę zmienić roczny limit przebiegu kilometrów w CUPRA FOR BUSINESS?

Tak. W trakcie trwania umowy leasingowej możliwa jest zmiana limitu kilometrów. Limit na cały okres nie powinien jednak przekroczyć 200 000 km. W ramach umowy leasingowej możliwe jest także sumowanie kilometrów dla aut z tej samej grupy modelowej odebranych w trakcie tego samego kwartału.

Jakie finansowanie oferuje CUPRA FOR BUSINESS? 

Dla klientów flotowych mamy specjalną ofertę na stronie CUPRA FOR BUSINESS. W ofercie SFB jest także oferta leasingu operacyjnego z 1% wartością wykupu a także z wysoką wartością RV oraz oferta najmu długoterminowego (FSL). Dodatkowo CUPRA wspiera działalność gospodarczą dzięki konkurencyjnej ofercie leasingu. Kliknij przycisk, żeby dowiedzieć się więcej.

Jakie dokumenty są potrzebne do złożenia wniosku o leasing/kredyt w ramach CUPRA FOR BUSINESS?

Dokumentacja uzależniona jest od formy prowadzonej działalności gospodarczej i rodzaju działalności.

Czy istnieje możliwość wcześniejszego zakończenia umowy? 

Tak, należy jednak pamiętać, że umowa nie może być krótsza niż 24 miesiące.

Czy mogę ubezpieczyć leasingowany pojazd na własną rękę?

Tak, warto jednak zapoznać się z ofertą Volkswagen Financial Service.

Czy mogę ubezpieczyć leasingowany pojazd na własną rękę? 

Tak, Tak, warto jednak zapoznać się z ofertą Volkswagen Financial Service.

Czy można wydłużyć lub skrócić czas trwania umowy?

Tak, należy jednak pamiętać, że umowa nie może być krótsza niż 24 miesiące i dłuższa niż 60 miesięcy.

Moje dane uległy zmianie, jak powiadomić o tym leasingodawcę?

Zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi klienta flotowego:  https://www.cupraofficial.pl/kontakt  lub z dedykowanym opiekunem klienta Volkswagen Financial Service.

Czy w CUPRA FOR BUISNESS serwis jest wliczony w koszt leasingu? 

Tak, w produkcie Full Service Leasing. W skład oferty FSL, oprócz samego samochodu i ubezpieczenia, mogą bowiem wchodzić także: przeglądy okresowe, naprawy mechaniczne (nieobjęte gwarancją i te, których wymagać będzie pojazd po jej zakończeniu), wymiana i przechowywanie opon, assistance, samochód zastępczy, ubezpieczenia, likwidacja szkód komunikacyjnych, a nawet karty paliwowe oraz raportowanie i telematyka. Full Service Leasing to de facto outsourcing zarządzania służbowymi pojazdami, który zapewnia pełną mobilność użytkownikom samochodów i ich firmom. Jest to możliwe dzięki usługom: od serwisu mechanicznego i wymiany opon aż po likwidację szkód komunikacyjnych. W ofercie jest też usługa door-to-door, w ramach której konsultanci CUPRY zajmują się transportem aut na przeglądy lubs wymianę opon.